Sahabat Ku Kawen...


2 Ogos 2008 baru² ni kawan aku yg bernama Muhammad Amirrul Mukmin buat kenduri kawen dia kt dewan market Bayan BAru. Isteri dia yang bernama Azira (tu ja la aku tau, tu pun tgk banner kat lakang tu.hehehe). Azira ni kalau xsalah aku dia orang Kedah kot.Sib baik la aku ada kelapangan sempat gak la balik Penang p kenduri depa ni.uiiii meriah sakan depa punya kenduri ni siap ada artis jemputan lagi. Antara artis yang dijemput, Ramlah Ram, pastu ada A Ramli pastu ada la 1, 2 lagi xtau la sapa sebab aku xfollow kenduri depa ni smpai habeh. Tapi apa yang bestnya kt kenduri dia ni, aku jumpak balik la kawan² lama hat 1 2 tahun gak la xjumpa. Bila jumpa balik kira reunion la. Pastu plak jumpa dgn Cikgu² waktu zaman skolah dulu. Ha dapat gak la betegur dengan depa hehehehe. Apa² pn aku ucapkan Selamat Pengantin Baru kat Muhammad Amirrul Mukmin dgn Azira. Semoga berbahagia dan kekai la hendaknya..hehehe Wasalam......

1 comments:

Anonymous December 4, 2008 at 4:44 PM  

uWarrr:(.... cek x kena panggil.... sedey tau.... ex boyprend tue.... apa pun selamat pengantin baru....

Viewers

Time

Labels